onsdag 13 januari 2016

Dag 13



12 minuter kvar till midnatt och nu ligger bilden i bloggen, visserligen inte publicerad. Bilden visar en del av kaos som ingen förstår.
Kastade mig från ett bra kundmöte hem för att bli upphämtad av flygtaxi. Flyget blev försenat vilket gjorde att vi hamnade i väntläge över Stockholm. Missade Arlanda Extress med 15 sekunder, missade Mörbytåget med en halv minut. Vad kunde mer gå fel?
10 minuters väntan på Norrtäljebussen, var helt okay. Det var bara det att det var en trafikolycka på E 18 som blockerade vägen mot Norrtälje. Hoppade på en buss mor Rimbo som skulle kunna ta sig runt, trodde man!!! Hamnade i lång bilkö. Väljer denna bild som dagens bild, visar på käöer och långsam frAM,FART. Jag hade kunnat lägga in bilden från själva olyckaplatsen, men den bilden är till för gam,arna.
Histporien är ionte slut än. Jag hade lyckan att en gam,mal god vän hämtade mig vid busshjållplatsen så att jag slapp gå 3 km i halka och med tung ryggsäck.
Tog med mig en tung "gammdator", då inte Macen ville ta mot mitt lånade Telia mobil. Tror ni mitt gamla Lightroom ville ta mot mina bilder. Nej. Lyckades till slut göra om denna bild till en jpeg i kameran, så jag fick till slut dagens bild på rätt datum.

1 kommentar:

  1. Spännande med en sådan utmaning! Beundrar Dig! Att du hinner och kan vara kreativt dagligen, helt fantastiskt !!!
    Ska följa och stödja ditt projekt :-)
    Ha det fint
    Halina

    SvaraRadera